توضیحات تکمیلی
| ویژگی گیاه | مقاوم به آفتاب شدید, مقاوم به سرما, همیشه سبز |
|---|---|
| ارتفاع | زیر 30 cm |
| مدل | بونسای, میخک ژاپنی |
| رطوبت مناسب | رطوبت محیط, نیاز به اسپری روی برگ |
| نور مناسب | غیر مستقیم زیاد, نور مستقیم |
| آبیاری | خشک شدن خاک |
| جنس گلدان | سرامیکی |
| سایز | رومیزی |
نظرات (15)
15 دیدگاه برای بونسای میخک ژاپنی مدل B1 (ارسال سریع امروز)
دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ
شناسه محصول:
eco00001100mik
دسته: بونسای, خرید گل آپارتمانی, گلدان رومیزی گیاهان, گلدان هدیه گیاهان, میخک ژاپنی

هادی –
به درختچه زیبا و چشم نواز.خریدش رو حتما پیشنهاد میکنم.از عکسش هم زیباتر و بزرگتره.
حامد –
با سلام مبارکتون باشه
ممنون از اشتراک نظرتون
نیلوفر خدادوست –
سلام
کمتر از یک هفته پیش این گیاه رو خریدم.الان حشره داره برگاشو میخوره.مشکل از چیست؟
مرسی
حامد –
سلام هما جریان ندارد گیاه را در جریان هوا قرار دهید
s.mohammadpour –
همیشه سبز باشید بی نهایت زیباست متشکرم
نازيلا –
سلام.من اين گياه رو هديه گرفتم و الان برگ هاش لوله اي شده و دارن خشك ميشن بدون تغيير رنگ.خيلي براش ناراحتم و هيچ اطلاعاتي هم ندارم درموردش??
حامد –
سلام روز بخیر شرایط دمایی گیاه خیلی مهم هست و این که باید نور مستقیم بگذارین
alma.applee –
این درخت ژاپنی مینیمال دو روز است که به خانواده جدیدش( گلخانه کوچک من) وارد شده و خوش آمده سعی میکنم بین گیاهانم فرق نگذارم ولی مهر میخک ژاپنی به دلم نشسته و بارها در روز می بوسمش بسیار زیباست بسیار اشرافی است حیف است که لوکس به او بگویم، شاهزاده خانومی است که روی یکی از میزهای کارم، جلوس کرده و اکثر روز با آفتاب اختلاط می کند متشکرم
علی –
خیلی بزرگ تر از تو عکسه و زیباست
یه سوال ک داشتم اینه که منظور از نور غیر مستقیم یعنی نور خورشید که از پشت پنجره میخوره یا روشنایی؟؟
انوشه حریری –
سلام خوشحالیم که از سفارشتون راضی بودین
نور پشت پنجره با یک پرده نازک مناسب هست
alma.applee –
شاهزاده خانوم ژاپنی من کم کم پاییزی شد هر چند بسیار مواظبش هستم ولی برگ هایش زرد می شوند و می ریزند نور آپارتمان من شمالی است ولی خوب است و بونسای هم هرس شده هم هوا می خورد هم آب به موقع و جزیره دارد، هیچ کاستی ندارد و متاسفم که این درخت قشنگم نه تنها گل نداد بلکه هر روز کم برگ تر می شود
کیانا والی –
سلام
خاک گیاه رو بررسی کنید که زهکشی خوبی داشته باشه. ممکنه در اثر موندن آب در خاک ریشه ها بپوسن.
alma.applee –
در ضمن یک سوال آیا قابل تکثیر ب روش قلمه هست؟
کیانا والی –
بله می شه قلمه زد.
m.zamiri –
سلام روز بخیر
من این گیاه رو سفارش دادم و خود گیاه و گلدان بسیار عالی بود.
فقط دو تا نکته: تاخیر یک ساعت و نیم خارج از زمان اعلام شده و نکته دیگه اینکه بهتر بود متن نوشته شده روی کارت به صورت چاپی و خط نستعلیق بود که کار شما رو زیباتر میکرد.
کیانا والی –
سلام ممنون از نظرتون. حتما تلاش می کنیم تا این ایرادات هم برطرف بشه.
MiladTayebiMoheb –
خیلی دوست داشتنی و ناز پسر من هر روز که از مهد کودک میارمش بدو بدو میره بوسش میکنه با اینکه همه شرایطش عالی برگهای بالا مثل گل پژمرده شدن فقط علتش چیه ؟!؟
davoodbtl –
سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم این گیاه رو باید همینجوری سفارش داد؟ من هیچ تجربه ای ندارم، منظورم اینه سفارش بدم و وقتی رسید هدیه بدمش؟ هیچ خاک، گلدون یا کودی چیزی لازم نیست اضافه کنم؟
حامد –
سلام
دقیقا شبیه عکس ور تحویل میگیرین
میتونید آدرس گیرنده رو بدین ما براشون ارسال کنیم
مرسده اسد –
سلام نمی دونم چرا شانس ندارم هر موقع گیاه آپارتمانی خریدم تا به خونه رسیده یه هفته نشده خراب می شن الان یکساله بن سای جینسیگ خریدم هفته اول همه برگهاش ریخ والانم تعدا کمی برگ داره ودائما در حال ریزش هست .عاشق این میخک ژاپنی شدم ولی می ترسم بخرم خراب شه.☹☹
mahta.jafarian –
سلام
من از این سایت یه بنسای میخک ژاپنی سفارش دادم،بسیار زیبا و عالی بود و در بازه زمانیه درخواست شده و به موقع رسید.
خودم همیشه قبل از خرید میام در قسمت نظرات و نظر بقیه رو میخونم کاش مردم بیشتر نظراتشون رو بزارن در جهت حمایت از یه گروهی مثل ایران درخت که واقعا کیفیت کار تحویلی عالی بود.بسیار ممنونم
نیکو امام –
خیلی خیلی زیباست، از عکسش بسیار قشنگ تر و بزرگتر هست
مناسب برای هدیه و استفاده در منزل
مرسی از سایت خوبتون
حسین –
فقط میتونم بگم عالی
دمتون گرم