بونسای میخک ژاپنی مدل B1 (ارسال سریع امروز)

1,880,000 تومان

تمامی ارتفاع گیاهان ممکن است +۱۰ یا -۱۰ سانتی متر اختلاف داشته باشند

  • *پیغام روی کارت :

    پیام متنی

ابعاد گیاه : گیاه با متوسط ارتفاع 25 الی 30 سانتی متر

گلدان : گلدان سفالی گرد با رنگ سفید با ارتفاع 10 و قطر 25.5  مناسب برای هدیه  .

توضیحات تکمیلی
ویژگی گیاهمقاوم به آفتاب شدید, مقاوم به سرما, همیشه سبز
ارتفاعزیر 30 cm
مدلبونسای, میخک ژاپنی
رطوبت مناسبرطوبت محیط, نیاز به اسپری روی برگ
نور مناسبغیر مستقیم زیاد, نور مستقیم
آبیاریخشک شدن خاک
جنس گلدانسرامیکی
سایزرومیزی
نظرات (15)

15 دیدگاه برای بونسای میخک ژاپنی مدل B1 (ارسال سریع امروز)

  1. هادی

    به درختچه زیبا و چشم نواز.خریدش رو‌ حتما پیشنهاد میکنم.از عکسش هم زیباتر و بزرگ‌تره.

    • حامد

      با سلام مبارکتون باشه
      ممنون از اشتراک نظرتون

  2. نیلوفر خدادوست

    سلام
    کمتر از یک هفته پیش این گیاه رو خریدم.الان حشره داره برگاشو میخوره.مشکل از چیست؟
    مرسی

    • حامد

      سلام هما جریان ندارد گیاه را در جریان هوا قرار دهید

  3. s.mohammadpour

    همیشه سبز باشید بی نهایت زیباست متشکرم

  4. نازيلا

    سلام.من اين گياه رو هديه گرفتم و الان برگ هاش لوله اي شده و دارن خشك ميشن بدون تغيير رنگ.خيلي براش ناراحتم و هيچ اطلاعاتي هم ندارم درموردش??

    • حامد

      سلام روز بخیر شرایط دمایی گیاه خیلی مهم هست و این که باید نور مستقیم بگذارین

  5. alma.applee

    این درخت ژاپنی مینیمال دو روز است که به خانواده جدیدش( گلخانه کوچک من) وارد شده و خوش آمده سعی می‌کنم بین گیاهانم فرق نگذارم ولی مهر میخک ژاپنی به دلم نشسته و بارها در روز می بوسمش بسیار زیباست بسیار اشرافی است حیف است که لوکس به او بگویم، شاهزاده خانومی است که روی یکی از میزهای کارم، جلوس کرده و اکثر روز با آفتاب اختلاط می کند متشکرم

  6. علی

    خیلی بزرگ تر از تو عکسه و زیباست
    یه سوال ک داشتم اینه که منظور از نور غیر مستقیم یعنی نور خورشید که از پشت پنجره میخوره یا روشنایی؟؟

    • انوشه حریری

      سلام خوشحالیم که از سفارشتون راضی بودین
      نور پشت پنجره با یک پرده نازک مناسب هست

  7. alma.applee

    شاهزاده خانوم ژاپنی من کم کم پاییزی شد هر چند بسیار مواظبش هستم ولی برگ هایش زرد می شوند و می ریزند نور آپارتمان من شمالی است ولی خوب است و بونسای هم هرس شده هم هوا می خورد هم آب به موقع و جزیره دارد، هیچ کاستی ندارد و متاسفم که این درخت قشنگم نه تنها گل نداد بلکه هر روز کم برگ تر می شود

    • کیانا والی

      سلام
      خاک گیاه رو بررسی کنید که زهکشی خوبی داشته باشه. ممکنه در اثر موندن آب در خاک ریشه ها بپوسن.

  8. alma.applee

    در ضمن یک سوال آیا قابل تکثیر ب روش قلمه هست؟

    • کیانا والی

      بله می شه قلمه زد.

  9. m.zamiri

    سلام روز بخیر
    من این گیاه رو سفارش دادم و خود گیاه و گلدان بسیار عالی بود.
    فقط دو تا نکته: تاخیر یک ساعت و نیم خارج از زمان اعلام شده و نکته دیگه اینکه بهتر بود متن نوشته شده روی کارت به صورت چاپی و خط نستعلیق بود که کار شما رو زیباتر میکرد.

    • کیانا والی

      سلام ممنون از نظرتون. حتما تلاش می کنیم تا این ایرادات هم برطرف بشه.

  10. MiladTayebiMoheb

    خیلی دوست داشتنی و ناز پسر من هر روز که از مهد کودک میارمش بدو بدو میره بوسش میکنه با اینکه همه شرایطش عالی برگهای بالا مثل گل پژمرده شدن فقط علتش چیه ؟!؟

  11. davoodbtl

    سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم این گیاه رو باید همینجوری سفارش داد؟ من هیچ تجربه ای ندارم، منظورم اینه سفارش بدم و وقتی رسید هدیه بدمش؟ هیچ خاک، گلدون یا کودی چیزی لازم نیست اضافه کنم؟

    • حامد

      سلام
      دقیقا شبیه عکس ور تحویل میگیرین
      میتونید آدرس گیرنده رو بدین ما براشون ارسال کنیم

  12. مرسده اسد

    سلام نمی دونم چرا شانس ندارم هر موقع گیاه آپارتمانی خریدم تا به خونه رسیده یه هفته نشده خراب می شن الان یکساله بن سای جینسیگ خریدم هفته اول همه برگهاش ریخ والانم تعدا کمی برگ داره ودائما در حال ریزش هست .عاشق این میخک ژاپنی شدم ولی می ترسم بخرم خراب شه.☹☹

  13. mahta.jafarian

    سلام
    من از این سایت یه بنسای میخک ژاپنی سفارش دادم،بسیار زیبا و عالی بود و در بازه زمانیه درخواست شده و به موقع رسید.
    خودم همیشه قبل از خرید میام در قسمت نظرات و نظر بقیه رو میخونم کاش مردم بیشتر نظراتشون رو بزارن در جهت حمایت از یه گروهی مثل ایران درخت که واقعا کیفیت کار تحویلی عالی بود.بسیار ممنونم

  14. نیکو امام

    خیلی خیلی زیباست، از عکسش بسیار قشنگ تر و بزرگتر هست
    مناسب برای هدیه و استفاده در منزل
    مرسی از سایت خوبتون

  15. حسین

    فقط میتونم بگم عالی
    دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *