گل ها, مقالات

بهترین گلهای هدیه برای معذرت خواهی !

همه ما ممکن است در زمانی از زندگی مرتکب اشتباهات کوچک و بزرگی شده باشیم که جبران آنها کمی دشوار باشد. این اشتباهات می‌تواند منجر به صدمه دیدن افراد نزدیک یا دور زندگی ما شود و زمانی که آسیب به شخص دیگری وارد شده باشد، احساس پشیمانی کافی نیست. در کنار عذر خواهی با کلمات، یک راه بهتر برای گفتن عرض پوزش وجود دارد که تا به امروز بسیار نتیجه بخش بوده است. یک دسته گل یا سبد گل زیبا همراه با یک کارت معذرت خواهی می‌تواند بهترین راه برای عرض پوزش باشد. اما چه گلهایی برای معذرت خواهی مناسبترند !؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا با بهترین گلها برای عرض پوزش آشنا شوید.

گل طبیعی برای هدیه

گل طبیعی برای هدیه

با انواع گل مناسب برای عذر خواهی آشنا شوید

تنوع ظاهری گلهای شاخه ای بسیار زیاد است و هر گلی نماد مخصوص به خود را دارد. نماد گلها در تاثیری که بر طرف مقابل می‌گذارند اهمیت دارد و به همین دلیل بعضی گلها برای ابراز علاقه زوجین، عرض تسلیت، تبریک روز مادر و … به کار می‌روند و بعضی هم برای عرض پوزش کاربرد دارند. در ادامه با این گلها و نماد آنها آشنا می‌شویم.

سنبل آبی ( Blue Hyacinths ) :

گل سنبل یکی از محبوب ترین گلها در ایران است و استفاده از آن در سفره هفت سین بسیار خوش یمن است. سنبل آبی نماد صلح است و  سایه روشن آبی روی گلبرگ ها نماد حقیقت است. یک دسته گل متشکل از چند گل سنبل و یا گلدان تک ساقه ای از آن یک معذرت خواهی سخت را میسر می‌کند. بنابراین در کنار گفتن ” ببخشید ” یک تصمیم عالی بگیرید و یک سنبل را به نشانه صلح و دوستی به عزیزانتان هدیه دهید.

رنگ گل برای معذرت خواهی

رنگ گل برای معذرت خواهی

گل رز زرد ( Roses ) :

گل رز دارای انواع مختلف بوده و هر رنگ از آن حاکی نماد های مختلفی است که همین امر محبوبیت این گل را جهانی کرده است. همانطور که می‌دانید گل رز قرمز نماد عشق و علاقه است و رز زرد نشانه دوستی و گلی بسیار مناسب برای ابراز عذر خواهی صمیمانه است. یک دتسه گل رز زرد، شخص مقابل را تشویق می‌کند که شمارا ببخشد و هرچه رزها بیشتر باشد، احتمال بخشش نیز بیشتر می‌شود. یک یادداشت صمیمانه برای عرض معذرت در کنار گلها می‌تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

رز زرد برای عذر خواهی

رنگ گل برای معذرت خواهی

 

ارکیده سفید ( White orchids ) :

ارکیده گلی بسیار کمیاب، گرانبها و زیبا است. رنگ های مختلف ارکیده نشاندهنده صداقت و رنگ سفید آن نشان از پاکی و خلوص نیت است. ارکیده گل بسیار مقاومی است و نگهداری از آن در آپارتمان از لذت بخش ترین کارها محسوب می‌شود. کاشت ارکیده در یک گلدان زیبا به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند و هدیه دادن نوع گلدانی آن برای عرض پوزش می‌تواند بسیار مثبت واقع شود.

ارکیده سفید

ارکیده سفید

لاله های سفید ( White tulips ) :

لاله هادر حقیقت حاکی از شروع جدید و فصل بهار را نشان می‌دهند و از آنها در سفره هفت سین نیز استفاده می‌شود. این گل زیبا رنگ بندی مختلفی دارد اما رنگ سفید آن برای عرض معذرت بسیار استفاده می‌شود.لاله های سفید گلهای خوشبختی به حساب می‌آیند و رنگ سفید نماد صلح و دوستی است. جدا از نماد آنها، لاله گل بسیار شیک و زیبایی است و هرکسی با دیدن آنها خوشحال می‌شود و شانس بخشش شما بیشتر می‌شود.

لاله سفید

لاله سفید

موگه یا گل برفی ( Lily-of-the-valley ) :

گل برفی گیاهی بسیار ظریف و شکننده است و باید از آن به خوبی مراقبت کنید. شکنندگی این گیاه درست مانند روایط شما است و در صورتی که مواظب آن نباشید ممکن است از بین برود. س دوری را کنار بگذارید و با این گل زیبا یک معذرت خواهی خاص انجام دهید.

گل برفی

گل برفی

گیاهان پیچک ( Ivy Flowers ) :

اگر شخص مقابل شما دوستدار گیاهان است، می‌توانید از گیاهان پیچک استفاده کنید و برای عرض معذرت آنها را هدیه دهید. گیاه پاپیتال با برگهای ظریف و ساقه های بالارونده بهترین گزینه است. یک یادداشت معذرت خواهی به ساقه های آویز پاپیتال بزنید و آن را هدیه دهید.

گیاه پیچک ( هدرا )

گیاه پیچک ( هدرا )

نتیجه گیری :

به طور کلی گلها ابزار بسیار موثر و قدرتمندی برای ابراز تاسف و عذر خواهی هستند. هر گلی در هر رنگ و شکلی می‌تواند برای این مضمون استفاده شود و اولویت خرید گلهای مورد علاقه شخص مقابل است. اما اگر از علایق او بی خبرید، بهتر است از گلهای مرسوم استفاده کنید تا نتیجه خوبی همراه داشته باشد. گلها بر روی ذهن اشخاص اثر می‌گذارند و به همین دلیل استفاده از گلهای با نماد مخصوص برای عرض عذرخواهی بهتر است.

 

2 دیدگاه در “بهترین گلهای هدیه برای معذرت خواهی !

  1. نیکو گفت:

    بسیار عالی بود.

  2. Ares گفت:

    سلام. مدتیه که دوریم.. ا سال و نیم.. اون تونست ولی من نتونستم فراموش کنم.. برا تولدش خواستم گل بگیرم..در واقع برای ترغیب به برگشتنه.. ولی نمیدونم چی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *