خلاقیت, گیاهان آپارتمانی, مقالات

جذاب ترین هدایای تبلیغاتی

یکی از راه های بسیار موثر و موفق برای برند ها ، شرکت ها وموسسات مختلف استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص است ، این موضوع سال های سال است که توسط انواع شرکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع از تبلیغ مدتی است که برای صاحبان موسسات و کارخانجات مختلف روشی جذاب و کاربردی است که برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند. بخصوص در اوایل سال‌نو و در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف، کارخانجات و موسسات مختلف اقدام به عرضه هدایای‌تبلیغاتی خود می نمایند.

در این نوع از تبلیغ ، شما می توانید با هزینه ی اندکی برند و محصولات خود را در ذهن مشتریانتان ثبت کنید ، برای مثال  این هدایا می تواند ، خودکار ، کیف ، گلدان تبلیغاتی و … باشد.  این ها یک سری هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و جذاب هستند که در مقابل دیگر تبلیغات هزینه ی بسیار اندکی دارد و همچنین می تواند ثاتیرات بسیار مثبت و فوق العاده ای داشته باشد.

اگر شما مدیر یک شرکت و یا برند هستید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص است که با کمی هزینه می توانید با مشتریان خود ارتباطی موثر برقرار کنید و در ذهن آن ها ماندگار شوید.

 

چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم !؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی هم می تواند برای فراگیری و مطرح شدن برند به شما کمک کند و هم برای بازاریابی و نوعی تشکر از مشتریان استفاده شود ؛ یکی از مواردی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این است که باید نسبت به دیگر تبلیغات متمایز باشید تا تبلیغات شما به خوبی دیده شود ، برای مثال می توان به این مورد اشاره کرد : استفاده از گلدان های کوچک کاکتوس که بر روی آن اشعاری زیبا با رنگ های جذاب نوشته شده است.

گلدان های تبلیغاتی چه اثری بر برند ما میگذارند ؟!

گل‌ها طنین‌انداز زندگی و طبیعت هستند و انرژی مثبتی که گل‌ها و درخت‌ها و درختچه‌های زیبا و گیاهان به مخاطب شما می‌دهند؛ بسیار پویا و زنده است و قطعا اثربخشی بهتری را نسبت به بقیه هدایای‌تبلیغاتی‌سرد و بی‌جان خواهد داشت. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در تبلیغات خود خلاق باشید و از هدایای‌تبیغاتی‌ خاص و زیبا و جدید استفاده‌کنید.

شما می‌توانید با سفارش‌دادن هر نوع گلی که دوست‌دارید اعم از کاکتوس‌های زیبا و دیگر درختچه‌ها و گل‌های‌کوچک و بزرگ جذاب؛ و سفارش‌دادن گلدان‌های رنگارنگ که بر روی آن‌ها برند شما حک شده‌باشد ؛ این‌بار در تبلیغات خود بسیار موفق‌تر و خلاق‌تر عمل کنید. و ما به شما قول می‌دهیم با خلاقیت و خاص‌بودن ماندگاری بیشتری را خواهید داشت.

اگر برند شما و یا محصول‌ تولیدی کارخانه شما قرار است در غرفه‌های متعدد نمایشگاه عرضه شود در این صورت شما با مشتریان جدید و بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این هدایای‌ تبلیغاتی‌ ارزان و خاص استفاده کنید. و در میان همه غرفه‌های دیگر با این هدیه‌ خاص و لاکچری بدرخشید.

تبلیغات درست خلاقانه و قوی می‌تواند باعث موفقیت یک برند یا موسسه و کارخانه شود. اگر شما حتی بهترین محصولات را تولید و یا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه‌دهید؛ اما تبلیغات درستی برای خود نداشته باشید؛ قطعا آنطور که باید نخواهید توانست در کار و حیطه کاری خود موفق و دیده‌شوید.

بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند ؟!

پک های تبلیغی متنوع و خاص شامل سالنامه های با طرح های متنوع, ساعت های رومیزی , خودکار و لوازم التحریر,تی شرت هایی که برند شما روی آن حک شده , و گلدان های کوچک و بزرگ و رنگارنگ با انواع گل هایی که شما به آن علاقمند هستید می باشد.

حتما سعی کنید که در هدایای تبلیغاتی از روش های خلاقانه استفاده کنید تا بتوانید برند خود را در ذهن ماندگار کنید ؛ همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که این هدایا ماندگار باشد و تاریخ انقضاء نداشته باشد ، مثلا : گل ها و درختچه های تزئینی می تواند گزینه ای بسیار ویژه و خاص باشد.

همان طور که گفته شد ، هدایای بسیار مختلف و متنوعی وجود دارد که می توانید از آن ها برای ارتباط با مشتریان استفاده نمایید اما این مورد را حتما باید در نظر داشته باشید که هدیه ی ما به مشتریانمان هدیه ای بسیار خاص و ویژه باشد برای همین می توان از گل و گیاه ها استفاده نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *