گل ها, مقالات

راهنمای خرید دسته گل برای خانم ها !

خرید گل قطعا چیز خوبی است و خرید گل برای بانوی ویژه ی زندگی شما یک چیز عالی است . اما به نظرتان کار راحتیست !؟ قطعا نه ! گلهای زیادی در رنگ ها و انواع مختلف برای اینتخاب کردن وجود دارند و بسیار دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید . بنابراین چه برای خرید بهترین هدیه برای همکار خانم و چه خرید اینترنتی هدیه تولد برای خانم ها ، نیاز به یک راهنمای خرید دسته گل دارید . قیمت دسته گل ها را گلهای داخل آنها مشخص میکند و برای خرید بهترین دسته گل بهتر است که در ابتدا خودتان گلهای داخل آن را مشخص کنید .

بهترین انتخاب برای خرید دسته گل  ، گلهای مورد علاقه ی طرف مقابلتان است . اما برای سورپرایز کردن نمیتوانید شخصا گل مورد علاق ی او را بپرسید . دسته گل انتخابی میتواند بسته به رابطه ای که با شخص دارید تفاوت داشته باشد برای مثال گلی که برای مادر ، خواهر یا دختر خود میخرید همگی با یکدیگر و با گلی که برای همسر خود میخرید کاملا باید متفاوت باشد. پس با ما همراه باشید تا بهترین دسته گل را برای فرد مورد نظرتان هدیه بگیرید . هدیه دادن گل یک حس لذت بخش است اما باید این نکته را در نظر داشت که گلها زود از بین میروند اما میتوانید با خواند مقاله ی روش نگهداری گل چیده شده ، مدت زمان بیشتری از گلهایتان لذت ببرید .

راهنمای خرید دسته گل برای خانم ها

برای خرید دسته گل آیتم های زیادی باید بررسی شوند که مهم ترین آنها وضعیت روابط شما با طرف مقابل ، سبک زندگی او و شخصیتش است . قبل از خرید گل حتما این سوالات را از خود بپرسید : آیا او فردی سنتی است !؟ یا یک ماجراجو در زمان حال است !؟ آیا او رمانتیک و عاشق گل سرخ است !؟ یا یک دوستدار طبیعت و زمین است که در اینصورت گیاه انتخاب بهتریست . و آخرین سوال اینکه آیا او فردی عجیب غریب است !؟ پس حتما عاشق ارکیده و یا گلهای گرمسیری خواهد شد . این سوالها مقدمه ای برای رسیدن به بهترین گل است اما گزینه های دیگری هم هستند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم :

1. گلهای مناسب برای همسرتان

برای همسرتان هیچ چیز نمیتواند بیشتر از گلهای سرخ معروف باشد . آنها زیبا و خوشبو هستند و در عین زیبایی میتوانند بهترین انتخاب برای همسرتان باشند . یک دسته گل سرخ هدیه ای خیره کننده است و عشقی شدید و عاشقانه را نشان میدهد . اما اگر تا به حال برای همسرتان گل سرخ خریده اید و میخواهید تنوعی ایجاد کنید چندین راه وجود دارد .

 

یکی از این راهها انتخاب گل رز اما اینبار به رنگ نارنجی است . و یا اگر نارنجی رنگ مورد علاقیتان نیست میتوانید همان رز قرمز را با گلهای دیگر مخلوط کنید . لاله ی قرمز یک انتخاب زیبا و ملیح است . به گفته ی بعضی هنر دوستان مرکز مخملی و سیاه گل لاله مانند قلب یک معشوق است که در اثر گرمای عشق سیاه شده است .گزینه ی دیگر در کنار لاله گل آستر یا گل میناست که آن هم به گل عشق معروف است اما مانند زر شناخته شده نیست .

گل آلسترومریا آن هم به رنگ صورتی نیز انتخاب شایسته ایست و نشاندهنده ی فداکاری است . نیلوفرهای صورتی نیز خبر از سعادت میدهند و گل صد تومانی از محبوبیت بالایی در روابط عاشقانه برخوردار است و نشانه ای از شانس و ازدواج شاد است.

2. خرید گل برای کسی که دوستش دارید

گل رز بنفش و یاس بنفش خوشه ای در نگاه اول نمادی از عشق هستند و اگر میخواهید حرف دلتان را به معشوقه ی خود بزنید این گلها بهترین انتخاب ها هستند . اگر میخواهید غیر مستقیم حرف دلتان را به کسی بگویید یا اصلا میخواهید او متوجه عشق شما نشود یک دسته گل ترکیبی گزینه ی مناسبی است . چند گل سرخ با گل رز تارنجی ، هلویی و سفید بسیار زیبا و نفیس هواهد بود و در عین حال کمی هم نشان از عشق شما خواهد داشت . 

همچنین میتوانید یک دسته گل خاص با گلی خاص تر انتخاب کنید . گلی مانند پرنده ی بهشتی که با شکوفه ی منحصر به فردش نشاندهنده ی شادی و بهشت است . این گل زاویه دار و قابل توجه هدیه ای عالی خواهد بود . این گل را هم میتوانید در ولنتاین هدیه دهید و هم برای کسی که تنها اورا چند روز است دیده اید و علاقه مند شده اید مناسب است . در کنار اینها گل ارکیده نیز هدیه ای دوست داشتنی و نفیس خواهد بود و به طرف مقابلتان میفهماند که برای شما فردی خاص است .

 

3. گل برای یک دوست ، همکار خانم و یا اولین قرار عاشقانه

همانطور که قرمز به معنای عشق است ، رنگ زرد نشان از گرمی ، تفریح و علاقه نسبت به شخصی دیگر است . گل رز زرد و یا لاله ی زرد یک دسته گل پر زرق و برق را تشکیل میدهد و شادی و نشاط را به شخص هدیه میدهد . همچنین گلهای آفتاب گردان یکی از مطمئن ترین راهها برای ساختن روز کسی است .

 

گل مینا و گل فریزیا نیز نماد قدرتمندی از بی‌گناهی و دوستی هیتند و یک هدیه منحصر به فرد برای دوست شما تلقی میشوند . بسیاری از خانم ها عاشق جذابیت گل مینا هستند و عطر خوش گل فریزیا شبیه به هیچ گل دیگری نیست . در کنار این دسته گلها میتوانید یک کارت تبریک مناسب نیز بفرستید به عنوان مثال : ” برای کمک در این پروژه از شما سپاسگذاریم ” و یا ” برای بهترین دوست تمام زندگیم ” 

 

این گلها برای اولین قرار عاشقانه ی شما نیز مناسب است . میتوانید آن هارا بعد از اولین قرار و یا قبل از رسیدن موعد قرار برای شخص مقابلتان بفرستید . این روش بیشترین تاثیرگزاری را برروی او خواهد داشت . کارت های مربوط به این دسته گلها میتواند : ” از ملاقات با شما بسیار خوشحالم ” و یا ” نمیتوانم صبر کنم تا امشب شما را ببینم”

 

4. خرید دسته گل برای اقوام خانم

آیا به دنبال بهترین راهنمای خرید دسته گل برای روز مادر هستید و یا فقط میخواهید با یک تبریک اورا خوشحال کنید ؟! بهترین انتخاب گل برای روز مادر میخک صورتی است چرا که این گلها نمادی از عشق مادرانه هستند . علاوه بر این گل رز صورتی نیز نشاندهنده ی قدردانی و تحسین هستند . برای مادربزرگ ها ، خواهر و یا خاله و عمه نیز خرید گل بسیار کار پسندیده و لذت بخشی است . چرا که آنها نیاز دارند تا از بودنشان در زندگی خود تشکر کنید . پس خرید گل به هیچ وجه کار سختی نیست و میتوانید با دادن یک دسته گل زیبا به نزدیکان خود لبخند را به چهره ی آنها هدیه دهید .

 

 

 

 

 

1 دیدگاه در “راهنمای خرید دسته گل برای خانم ها !

  1. سمیه جعفری گفت:

    سلام ممنون از خدمات خوبتون،
    ببخشید من توی مجله اقتصاد آفرین درباره خدمات گل فروشی میخوندم یه جا نوشته بود خرید آنلاین هم دارن، خواستم بدونم از شما چطور میتونیم آنلاین گل و گیاه تهیه کنیم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *