خلاقیت, گل ها, مقالات

شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه

آیا می دانستید که گل مورد علاقه تان می تواند خیلی چیزها درمورد شما فاش کند؟ دوستداران هر نوع گلی شخصیت به خصوص و علایق خاصی دارند که گل موردعلاقه شان می تواند نشان دهنده این ویژگی ها باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که شخصیت شناسی گل نرگس ، روانشناسی گل آفتابگردان ، گل رز و … را بدانید. در این مقاله با شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه افراد آشنا می شویم. اگر شما هم به روانشناسی گل ها علاقه دارید با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه

دوستداران گل رز بیشتر از روی احساس تصمیم می گیرند تا منطق

رزها می توانند برحسب رنگشان معانی مختلفی داشته باشند. رز قرمز نماد عشق، رز صورتی نماد شادی و محبت، رز سفید نماد پاکی و معصومیت و رز زرد نماد شروع تازه و دوستی است. دوستداران گل رز تقریبا همیشه از روی قلبشان تصمیم می گیرند. این افراد پیرو سنت ها هستند و عاشق یادگیری درباره آداب و رسوم و فرهنگ های دیگر می باشند. اما در کنار همه این ها به ماجراجویی و مسافرت هم علاقه دارند.

شخصیت افرادی که گل دوست دارند

شخصیت افرادی که گل دوست دارند

دوستداران گل لاله را می توان به سادگی راضی کرد

اگر لاله گل انتخابی شماست احتمال زیادی وجود دارد که شما فردی بسیار مثبت اندیش بوده و دوستان صمیمی زیادی داشته باشید. تعجبی ندارد که شما محبوب همه هستید. شما شخصیتی حساس دارید و به کوچکترین چیزها اهمیت می دهید. عاشق دوستان و خانواده تان هستید. حتی افرادی هم که شما را نمی شناسند به راحتی با شما ازرتبالط برقرا می کنند چرا که لبخندی گرم و  شخصیتی صمیمی دارید. شما هر روز با امید و نشاط از خواب برمی خیزید و آماده اید تا از لحظه به لحظه زندگیتان لذت ببرید.

شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه

شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه

دوستداران هورتانسیا خودشان را مسئول زندگیشان می دانند

هورتانسیا معمولا به عنوان گل قدردانی شناخته می شود. هورتانسیا نشان دهنده احساسات عمیق قلبی(چه خوشحالی و چه ناراحتی) است. اما علاقه به گل هورتانسیا درباره شخصیت شما چه می گوید؟ شما از افرادی هستید که برای دانایی ارزش بالایی قائل هستید و دوست دارید تجربه های جدید به دست بیاورید. البته شما دوست دارید سرنوشت زندگی تان را خودتان به دست بگیرید و با همین روش به مشکلات غلبه می کنید.

شخصیت افرادی که گل دوست دارند

شخصیت افرادی که گل دوست دارند

دوستداران گل نرگس شخصیتی آرام دارند

گل نرگس انتخاب افراد آرام و هنرمند است. این افراد توانایی انجام چندیدن کار را به صورت همزمان دارند و می توانند همه این کارها را به نحواحسن انجام دهند. در شخصیت شناسی گل نرگس گفته شده که دوستداران این گل همیشه خانواده و دوستانشان را در الویت قرار می دهند. این افراد عاشق میزبانی کردن هستند به خصوص وقتی مهمانی برای کسی باشد که دوستش دارند.

 

شخصیت شناسی گل نرگس

شخصیت شناسی گل نرگس

دوستداران پیونی در لحظه زندگی می کنند

در روانشناسی گل ها پیونی را نماد زندگی شاد، سلامتی، خوشبختی در ازدواج و ثروت می دانند. اگر پیونی گل موردعلاقه شماست می تواند نشان دهنده این باشد که شما فردی مثبت اندیش هستید. شما از کوچک ترین چیزها مثل یک ژست ساده در افراد و یا حتی یک تشکر کوتاه هیجان زده می شوید. مردم دوست دارند مدت های طولانی با شما صحبت کنند چرا که شما هم شنونده خوبی هستید و هم قلب مهربانی دارید.

شخصیت شناسی گل پیونی

شخصیت شناسی گل پیونی

دوستداران آفتابگردان مثبت اندیش هستند

گل آفتابگردان به طور بارز نمادی از پرستش هستند. همان طور که گل های آفتابگردان خورشید را می پرستند و رویشان فقط به سمت آن است. طبق روانشناسی گل آفتابگردان اگر شما دوستدار این گل باشید احتمالا فردی اجتماعی هستید که به راحتی دوست پیدا می کنید. شما دوست دارید در مرکز توجه باشید و برای بهترین بودن هر کاری که لازم باشد انجام می دهید.  شما همیشه می خواهید نیمه پر لیوان را ببینید و هیچ چیز نمی تواند شما را از هدفتان ناامید کند.

روانشناسی گل آفتابگردان

روانشناسی گل آفتابگردان

برای دوستداران میخک وفاداری مهم ترین اصل است

گل های میخک تنوع رنگی زیادی دارند و هر رنگ نماد متفاوتی دارد. میخک قرمز نماد عشق و غرور، میخک صورتی نماد عشق مادرانه و میخک سفید نماد معصومیت و عشق خالص است. گل میخک یکی ازز محبوب ترین گل های بریدنی در جهان است. دوستداران گل میخک افرادی هستند که وفاداری را در همه روابطشان جدی می گیرند. آن ها دوستانی صادق می خواهند که هیچ وقت دروغ نمی گویند حتی اگر حقیقت آزار دهنده باشد. از طرفی این افراد نمی خواهند در مرکز توجه باشند و خلوت خودشان را به هرجای دیگری ترجیح می دهند.

روانشناسی گل میخک

روانشناسی گل میخک

دوستداران گل زنبق خلاق هستند

گل زنبق در بین افراد هنرمند و خلاق محبوب تر است. اگر شما دوستدار گل زنبق هستید حتما قوه تخیل خلاقی دارید و همیشه به دنبال تجربه های جدید هستید. روتین عادی زندگی حوصله شما را سر می برد و همیشه به دنبال راهی برای فرار از روتین ها هستید. از این که هر روز صبح از خواب بیدار شوید و همان کارهای همیبشگی را انجام دهید متنفرید پس به سراغ تجربه های جدید می روید و خودتان را با کارهای هیجان انگیز سرگرم می کنید.

روانشناسی گل زنبق

روانشناسی گل زنبق

 

دوستداران ارکیده مرموز به نظر می رسند

شما هم ارکیده دوست دارید؟ این نشان می دهد که شما یک فرد بااصالت و همچنین رازآلود هستید. دوستداران ارکیده معمولا حلقه دوستان کوچکی دارند و به افراد زیادی اعتماد نمی کنند. این افراد رک و صریح صحبت می کنند و همین باعث می شود که افراد به راحتی به آن ها اعتماد کنند.

روانشناسی گل ارکیده

روانشناسی گل ارکیده

دوستداران گل لیلیوم، اعتماد به نفس بالایی دارند

شما کسی هستید که دوستانتان در مواقع نیاز به او رجوع می کنند. شخصیت شما شاد و فعال است و از افتخار کردن به خودتان ترسی ندارید. ظاهر شما همیشه آراسته و مرتب است و در جمع می درخشید.

روانشناسی گل لیلیوم

روانشناسی گل لیلیوم

 

4 دیدگاه در “شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه

  1. رضوان گفت:

    گل داودی را نگفتید

  2. زهرا گفت:

    لطفا لیست رو تکمیل کنید بسیار جالب بود

  3. پسرک گفت:

    گل فراموشم نکن رو هم به لیستتون اضافه کنید

  4. آرزو گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *