گیاهان آپارتمانی, مقالات

چند نکته برای هدیه دادن گل و گلدان

گیاهان هدیه‌هایی زیبا و انرژی بخش به شمار می آیند که تا سالیان سال در کنار عزیزان شما می مانند. همه ی افراد دوست دارند گل و گیاه هدیه بگیرند و یا هدیه بدهند اما امروزه به دلیل مشغله های زیاد ما وقت زیادی نداریم که در بازارهای شلوغ گل و گیاه بگذرانیم اما میتوانیم با خرید اینترنتی هدیه برای همسر و دانستن گل و گیاه مورد علاقه ی او  یک گلدان هدیه با تزیین مخصوص به او هدیه بدهیم . همچنین اگر می خواهید عشق و علاقه‌تان را به کسی نشان دهید، بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج را بخرید و یا از کسی تشکر و قدردانی کنید، هدیه ای برای خانه جدید به کسی بدهید، یا به طور کلی، برای تبریک تولد، شغل جدید، فارغ‌التحصیلی و هر مناسبت خاطره‌انگیز دیگری، بهترین گزینه هدیه دادن گل و گلدان گیاه است که در اینجا دلایل آن را باهم میخوانیم :

  • گیاهان انرژی بخش هستند و حس سرزندگی و شادابی به محیط می دهند.
  • با هدیه دادن گیاه نشان می دهید که آرامش و سلامت فرد برایتان اهمیت دارد.
  • این هدیه قرار نیست گوشه کمد پنهان شود، یعنی شخصی که گیاه را هدیه می گیرد همواره به یاد شما می ماند.
  • هدیه ای ماندگار و بسیار زیبا است.
  • شکل ها، اندازه ها، رنگ ها و قیمت های متنوع گیاهان به این معناست که گزینه های پیش روی شما برای انتخاب این هدیه دوست داشتنی بی شماراند.

خرید اینترنتی و یا بازار های شلوغ ؟!

گلدان های داخل مغازه های گلفروشی همیشه کیفیت پایین تر و قیمت بالاتری نسبت به بازار ها و فروشگاه های اینترنتی گیاهان دارند و ما ترجیح میدهیم برای هدیه گیاهان به آن ها روجوع نکنیم ! پس چی کنیم ؟! همچنین گلهای شاخه ای نیز نمیتوانند به اندازه گیاهان آپارتمانی با دوام و مفید باشند پس، به جای یک دسته گل که بعد از چند روز به سرعت پژمرده می شود و برخلاف هزینه زیادی که برایش خرج شده در نهایت سر از سطل زباله در می آورد، ترجیح می دهیم یک گیاه مناسب تر انتخاب کنیم. پس وقت زیادی نمیخواهد و تنها با خرید اینترنتی هدیه برای همسر ، دوست و یا پدر و مادر خود و ارسال آن به محل کار و یا خانه ، شادی و احساس رضایت را به آنها هدیه دهید .

مزایای خرید اینترنتی میتواند پرهیز از صرف وقت زیاد برای تزیین گیاه ، گشتن در بازار گل و گیاه ، قیمت مناسب و کیفیت بالای محصول باشد همچنین هدیه با کارت تبریک و متن شخصی شما برای عزیزانتان ارسال میشود که این نشاندهنده ی اهمیت و توجه شما به آنهاست .

 

خرید اینترنتی هدیه برای همسر

چه نکاتی برای هدیه دادن گیاهان مهم است ؟

به گمانم همه موافق این نکته باشیم که هدیه دادن گل و گیاه برای هر موقعیتی مناسب و عالی است. اما چه گیاهی بهتر است؟

قبل از انتخاب گیاه هدیه، به این سوال ها توجه کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید:

  • آیا دوست یا خویشاوند شما به گیاه خاصی حساسیت دارد؟ اگر جواب مثبت است، بهتر است به جای گیاه، یک ساکولنت هدیه دهید.
  • آیا از حیوان خانگی نگه داری می کنند؟ مطمئن شوید گیاهی که هدیه می دهید برای سگ، گربه یا دیگر حیوانات خانگی سمی و مضر نباشد.
  • آیا شخص مورد نظر از رنگ خاصی تنفر دارد؟ به رنگ گیاه دقت کنید، اگر رنگ مورد علاقه اش را پیدا نکردید، مراقب باشید رنگی که دوست ندارد را انتخاب نکنید. اگر شناخت کافی از او ندارید به سراغ رنگ های متداول و معمول بروید.

نکته مهم این است که می خواهید نشان دهید که با فکر و ملاحظه دست به انتخاب این هدیه زده اید. با این کار، هدیه شما مایه مسرت و دلگرمی خواهد بود. پس از آنکه این نکات ضروری را بررسی کردید، موقع انتخاب نوع گیاه هدیه است.

گیاه کردلین

چه نوع گیاهی هدیه بدهیم؟

گیاهان چندساله به نظر خوب می آیند، اما از کجا بدانیم به درد باغچه دوست‌مان می خورد یا خیر؟ گیاهان یکساله چطور؟ آنها هم ممکن است مورد پسند بعضی از افراد باشند، اما عمر کوتاهی دارند و به درد هر هوا و محیطی نمی خورند.

اگر از من بپرسید، بهترین انتخاب گیاهان خانگی و آپارتمانی هستند. به ویژه، گیاهانی که مراقبت از آن ها دشوار نباشد و در هر محیط و شرایطی به آسانی رشد کنند.

چند نمونه از گیاهان مخصوص فضای بسته که برای هدیه بسیار دوست داشتنی و مطلوب هستند عبارت‌اند از: پوتوس، گیاهان گندمی (عنکبوتی)، دیفن باخیا، پپرومیا، سینگونیوم پودوفیلوم، پوتوس قلبی (فیلودندرون)، برگ عبایی، دراسنا بلالی، سانسوریا (شمشیری/ ماری)، آگلونما، ساکولنت ها و زاموفیلیا و موارد دیگر. با خواندن مقاله 25 گیاه آپارتمانی زیبا میتوانید گیاهان زیبا را با تصویرشان بشناسید و اگر وقت برای گشتن در بازارهای شلوغ را ندارید میتوانید با خرید اینترنتی هدیه برای همسر خود و تزیینات زیبای این گیاهان او را خوشحال کنید .

ارکیده

 

گیاهان هدیه خود را چگونه تزیین کنیم ؟!

گیاهی که انتخاب کرده‌ اید ممکن است کوچک باشد یا بزرگ، گل دار باشد یا غنچه و جوانه خفته داشته باشد، بالارونده باشد یا کوتاه و پرپشت. پس هنگام کادو کردن، باید به اندازه و سایز گیاه و گلدان دقت کنید.

یک گیاه کوچک را می توانید در یک بگ هدیه قرار دهید. همچنین می توانید آن را در یک باکس یا جعبه ای بدون در بگذارید و دور آن را روبان بپیچید. در جابجا کردن گلدان احتیاط کنید.

اگر گلدانی که انتخاب کرده اید به اندازه کافی زیبا و چشمگیر است، می توانید به بستن روبان اکتفا کنید. روی هم رفته، روبان و پاپیون تزیین های ساده و شیکی برای گلدان هستند.

از تزیینات شلوغ استفاده نکنید تا برگ ها یا گل ها بهتر به چشم بیایند. همینطور مطمئن شوید که مدل و نوع تزیین شما با مناسبت، جشن یا عید مورد نظر تناسب و هماهنگی داشته باشد.

اگر می خواهید گیاهی که انتخاب کرده اید و بسته بندی آن منحصر به فرد و چشمگیر باشند، از این ایده های شگفت انگیز برای کادو کردن گیاهتان غافل نشوید:

  • روبان رنگی
  • کاغذ زرورق
  • طناب
  • پارچه
  • چسب واشی
  • کاغذ کادوی فویلی
  • کارت هدیه
  • بگ هدیه (ساک مقوایی)
  • پاپیون

با کمی خلاقیت می توان ده ها نوع تزیینات و کادوپیچ کردن متنوع را امتحان کرد. تیم ایران درخت برای شما بهترین ایده ها و تزیینات را برروی گیاهانتان پیاده میکند که برای نمونه چند ایده تزیین گیاهان را هم در قسمت های بالاتر و هم در اینجا باهم میبینیم . 

خرید اینترنتی هدیه برای همسر

ساکولنت ها

ساکولنت ها از محبوب ترین و پرطرفدارترین گیاهان هستند. از آنجایی خود ساکولنت ها که ظاهر بامزه و دلربایی دارند، بهتر است ساده ترین تزیینات را برایشان انتخاب کنید.

ترکیبی از ساکولنت ها را انتخاب کنید و تعدادی سنگ تزیینی روی خاک قرار دهید.

از یک گلدان جعبه‌ای چوبی یا یک گلدان ساه و شیک به سلیقه خودتان استفاده کنید و آن را با روبان زیبا کنید.

گیاهان هدیه

گلی برای تقدیر و سپاس گذاری

همیشه می توانید قدردانی خود را با هدیه دادن گل و گلدان نشان دهید. فرقی نمی کند برای دوست، همکار، رییس یا استادتان باشد، همه از این کار شما خوشحال خواهند شدو بهترین گل برای هدیه دادن همیشه بسته به صمیمیت شما با فرد مورد نظر متفاوت است.

بهتر است رنگ کاغذی که برای کادوپیچ کردن انتخاب می کنید با رنگ گلبرگ های گل یا خال های روشن روی برگ ها هماهنگی داشته باشد. با همین ترفند ساده، زیبایی هدیه شما چند برابر خواهد شد. یک کارت تشکر هم تهیه کنید و آن را با روبان روی گلدان بگذارید. همچنین، به جای روبان می توانید از نوار چسب واشی با طرح مورد علاقه تان برای چسباندن کارت استفاده کنید.

هدیه دادن گل و گلدان

 تراریوم (باغ شیشه‌ای)

شاید دوست نداشته باشید تنها به هدیه دادن گل و گلدان بسنده کنید و ترجیح دهید که هدیه تان مجموعه ای متنوع از گیاهان باشد. پس بهترین گزینه برای شما تراریوم یا پک هدیه است. تراریوم ها در شکل های هندسی متنوع و جذابی وجود دارند و نیازی به کادوپیچ شدن ندارند. از آنجا که تراریوم ها دکوری و زیبا هستند، برای کسانی که به خانه جدید نقل مکان کرده اند، یک هدیه فوق العاده به شمار می روند. به علاوه، مراقبت از گیاهان تراریوم خیلی راحت و بی دردسر است.

دیدیم که چطور می توانیم با گیاهان، گلدان ها و تزیینات زیبا و شیک، یک هدیه ارزشمند و ماندگار درست کنیم. پس از هیچ فرصتی برای هدیه دادن گل و گیاه دریغ نکنید. این موجودات زندگی‌بخش، سمبل امید و حیات اند.

بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج

1 دیدگاه در “چند نکته برای هدیه دادن گل و گلدان

  1. فاطمه گفت:

    خیلی عالی و مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *