گل ها, گیاهان آپارتمانی, مقالات

آشنایی با 5 گیاه مراسم یادبود و نماد آنها

ارسال گیاه برای مراسم های یادبود ، ازدست دادن عزیزان و هر مراسم دیگری از این قبیل همیشه مناسب است . درک نماد گرایی گیاهان ، اینکه هر گیاهی بسته به شکل ظاهری و گذشته ای که داشته است چه نمادی دارد میتواند به ابراز همدردی شما کمک کند . در این مقاله نماد 5 گیاه برای این مراسمات گفته شده است با ما همراه باشید .

 

گیاهان مراسم یادبود

1. اسپاتی فیلوم  ( Peace lily ) :

گل اسپاتی فیلوم ، گلی سفید و ظریف است که در سنت گذشتگان ، آن را نماد خلوص و بی گناهی میدانستند . همچنین نماد تولد دوباره ی روح نیز هست به این معنا که فرد از دنیا رفته فارغ از پیچیدگی دنیاست و میتواند آزادانه و برای خود واقعی خود قدردانی شود و زندگی ابدی را آغاز کند . 

اسپاتی یک گیاه با برگ های سبز درشت و گلی سفید و ظریف است که میتواند برای هر مراسم یادبودب مناسب باشد . این گیاه اندازه های بزرگی دارد و برای مراسم تشییع جنازه به جای دسته گل های بزرگ بسیار مناسب است .

هدیه دادن گیاه در مراسم یادبود2

پیشنهاد : برای سفارش گل اسپاتی فیلوم کلیک کنید 

2. ارکیده

ارکیده گیاهی ظریف و دارای گلی زیبا در رنگ های متنوع است که شگفتی و زیبایی زندگی را نشان میدهد و برای مراسم یادبود و بستگان شخص گل مناسبیست .

ارسال یک ارکیده ی سفید راهی زیبا برای ادای احترام به مرحوم است و آرامش و صبر را به بستگان هدیه میدهد .

ارکیده

پیشنهاد : برای سفارش گل ارکیده کلیک کنید .

3. گل رُز

گل رز به عنوان زیباترین گل شناخته می شود و به دلیل رنگ، فرم و عطر خوبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرد . گل رز نیز یک نماد سنتی برای عشق و دوستی است. 

هر رنگ این گل یک مفهوم متمایز ارائه می دهد: قرمز نماد عشق عاشقانه ، سفید نماد فروتنی و بی گناهی ، زرد بیانگر دوستی و شادی و صورتی نشان دهنده قدردانی و تحسین است.

بسیاری از مردم دوست دارند که برای مراسم خاکسپاری گل های زینتی ارسال کنند پیشنهاد ما به شما گل رز است چرا که فرستادن این گل به معنی آن است که عزیزان را به آرامش دعوت میکنید و برای مرحوم نیز طلب آرامش میکنید .

 

هدیه دادن گیاه در مراسم یادبودds

4. گیاهان سبز برگ

گیاه سبز نماد طبیعت است و تقریبا در تمام  فرهنگ ها، سبز به طور سنتی یعنی حیات، باروری ، تولد دوباره و تمایلات معنوی مانند قیامت و جاودانگی است . گیاه سبز برای یک مراسم یادبود همیشه راهی مناسب و زیبا است . 

ارسال گیاهان برای زمانی که ما حتی مطمئن نیستیم فرد یک دوستدار طبیعت بوده است یا یک تاجر بزرگ نیز راه مناسبیست چرا که رنگ سبز گیاه برای همه چشم نواز است و علاوه بر زیبایی خواص شگفت انگیزی دارند که در مقاله ی گیاهان آپارتمانی شگفت انگیز با آنها آشنا میشوید .

هدیه دادن گیاه در مراسم یادبود

5. بونسای

بونسای  هنر مدیتیشن است و هماهنگی بین انسان، طبیعت و روح را نشان می دهد. گیاه شکل گرفته است تا تنه، شاخه و برگ را به صورت درختان طبیعی بزرگتر در مقیاس کوچک نشان دهد. 

فرستادن بونسای یک راه زیبا برای احترام به مرحوم است و آرامش را به خانواده ی او می بخشد. این امر به ویژه اگر مرحوم دارای خرد و یا طبیعت متفکر بوده است ، بسیار مناسب است . مقیاس کوچک و جزئیات ظریف آن ، بونسای را به هدیه ای زینتی و تفکر برانگیز بر عالم خلقت و جریانات آن تبدیل کرده است .

هدیه دادن گیاه در مراسم یادبودs

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *